Starbucks jaunajiem mūziķiem piedāvā pasaulē lielāko skatuvi

Raksta attēls - Starbucks jaunajiem mūziķiem piedāvā pasaulē lielāko skatuvi Foto: pexels.com

11.03.2016 / Parmuziku.lv

Šī gada sākumā kafejnīcu tīkls Starbucks paziņoja par savu sadarbību ar mūzikas straumēšanas vietni Spotify, piedāvājot kafejnīcas apmeklētājiem unikālu pakalpojumu – aplikāciju, ar kuras palīdzību iespējams iepazīties un lejupielādēt kafejnīcā skanošās dziesmas.

Sadarbības mērķis - padarīt Starbucks apmeklējumu daudz personiskāku un atmiņā paliekošāku. Klienti varēs sev tīkamās dziesmas no Starbucks saraksta pievienot savai Spotify pleilistei. Šis pakalpojums būs pieejams gan maksas, gan bezmaksas Spotify lietotājiem. Tāpat, ņemot vērā Starbucks milijonos cilvēku mērāmo auditoriju, kas diendienā iegriežas Starbucks, ir plānots aplikāciju izmantot jauno, daudzsološo mūziķu popularizēšanai.

Mūzikai mūsu veikalos ir bijusi galvenā loma jau vairāk kā 40 gadus, un mēs esam bijuši vieni no pirmajiem, izmantojot jaunākos risinājumus, kā mūziku integrēt mazumtirdzniecības vidē. Tagad esam uzsākuši jaunu mūzikas ēru! Apvienojot zināšanas par mūzikas fizisko un digitālo formātu, piedāvājot jaunus pieejas punktus Spotify, mēs dodam klientiem vēl lielākas izvēles iespējas, bet mūziķiem piedāvājam pasaulē lielāko skatuvi, uz kuras izpaust savu talantu! - rakstīts kompānijas oficiālajā paziņojumā.

Jau 1994. gadā Starbucks kafejnīcu tīkls izveidoja savas CD izlases, kurās mākslinieki bija sadalīti pa žanriem un valstīm. Projekta Starbucks® Artist Choice ietvaros Starbucks ir sadarbojušies arī ar mūzikas leģendām, tādām kā Bobs Dilans ( Bob Dylan ) un Rejs Čārlzs (Ray Charles), pēc mākslinieku gaumes sastādot kafejnīcā skanošās pleilistes. Starbucks savus klientus ir iepazīstinājuši ar soulmūziķi Džonu Ledžendu (John Legend), indie foka grupu Fleet Foxes un citiem, šādi atbalstot māksliniekus viņu karjeras agrīnajā sākumposmā.

Starbucks ir kafijas grauzdētājs, ražotājs un arī kafejnīcu tīkls, kas specializējas augstas kvaltātes Arabic kafijā, dibināts 1971. gadā ASV, šorbrī ir pieejams 23 000 dažādas vietās visā pasaulē. Jaunā aplikācija sākotnēji būs pieejama 7500 kafejnīcās ASV.

SKDS aptaujas dati liecina, ka 47% aptaujātajiem patīkama mūzika rada vēlmi ilgāk uzturēties kafejnīcās un restorānos, turklāt 84% labprāt atgriežas tur, kur skan laba fona mūzika. Saņemt atļauju publiskai mūzikas atskaņošanai iespējams Latvijas Izpildītāju un producentu apvienībā LaIPA

ParMuziku.lv

ParMuziku.lv ir online mūzikas žurnāls, kurā iespējams izlasīt svarīgāko par mūziku Latvijā un pasaulē. Šeit vari atrast ne tikai aktuālās ziņas, ekspertu viedokļus, albumu, DVD un koncertu apskatus, bet arī informāciju par mūzikas biznesa ikdienā neredzamo pusi – autoru un izpildītāju blakustiesībām, ierakstu izpildījumu publiskajā telpā, kā arī mūzikas industriju kopumā.

Par LaIPA

Biedrība „Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība” (LaIPA) ir kolektīvā pārvaldījuma organizācija, kur apvienojušies pašmāju un ārvalstu izpildītāji un fonogrammu producenti, lai iestātos par savām tiesībām un saņemtu taisnīgu atlīdzību par savu fonogrammu izmantošanu Latvijā un ārvalstīs. Vairāk

Sazinies ar mums!