Tas ir labs jautājums, uz kuru nav vienas konkrēta atbildes.
Kā apgalvo portāla Musicbusinessworldwide blogeris Tims Inghams, jau šobrīd vairāki koncertu rīkotāji un klubu īpašnieki ir nobažījušies, vai iepazīšanās aplikācija Tinder nenozīmē būtisku koncertu apmeklētāju kritumu un, līdz ar to, klubu īpašnieku zaudējumus.
Jau šobrīd Tinder lieto ap 50 miljoni pasaules iedzīvotāju, lai tiešsaistē iepazītos ar randiņu partneriem īslaicīgām vai nopietnām attiecībām.
Inghams uzsver, ka, ja vēl pirms laika uz koncertiem devās randiņu laikā, lai pēc tam to apspriestu un tuvinātos viens otram, tad šobrīd randiņš notiek internetā, turklāt ar krietni lielāku intensitāti. Ja ir iespējams stundas laikā apskatīt 10 jaunu cilvēku profilus, tik tiešām, kādēļ lai pūlētos un dotos uz koncertvietām ar vienu vienīgu cilvēku?
Turklāt, kā norāda blogeris, Austrālijas koncertvietās jau šobrīd ir vērojama tendence, kur pirmos randiņus klātienē jaunieši izvēlas noturēt restorānos un šikās kafejnīcās, lai atstātu labu pirmo iespaidu, koncertu apmeklēšanu atstājot citām reizēm.
Vai Tinder aplikācija būs tik spēcīgs konkurents koncertu apmeklēšanai arī Latvijā?