Uz Latvijas mārketinga konferenču skatuvēm nonāk tēma par audio zīmolvedību

Raksta attēls - Uz Latvijas mārketinga konferenču skatuvēm nonāk tēma par audio zīmolvedību Publicitātes foto

02.10.2019

28.augustā notika digitālā mārketinga un vadības konference “Digital Jungle”, kur vairāki vietējie un ārvalstu eksperti sniedza unikālus atzinumus, kā sasniegt ilgtspējīgu un veiksmīgu zīmola identitāti digitālajā vidē. Viena no tēmām, kura tika apskatīta bija skaņu dizaina un audio zīmolvedības izmantošana

 

Telefonu austiņu ēra, satura straumēšana, audio grāmatas un mākslīgā intelekta asistenti — tie ir tikai daži no jaunajiem saskarmes punktiem, kur zīmola identitāti vairs neredz, bet dzird. Tādēļ attapīgākie zīmoli sāk lietot digitālās zīmola stila grāmatas un veidot skaņu identitiātes. Jaunas dimensijas pievienošana zīmola pieredzei un konsekventa identitāšu vadlīniju lietošana ir tie divi elementi, kuri turpmākajos gados noteiks biznesa veiksmi zīmolvedībā.

— Komentē “Latvian Sound Designers Club” padomes priekšsēdētājs Jānis Vērzemnieks, kurš konferencē uzstājās ar lekciju “Kā skan zīmola identitāte?”

Pilna garuma videoieraksts:

Lekcija sastāv no četrām tēmām:

1. kādēļ skaņu vairs nevajadzētu atstāt kā pēdējo lietu par ko domāt un maksāt;
2. kā pielikt tādu skaņu, kuru identificē, kuru atpazīst un kura paspilgtina noteiktas kvalitātes un vērtības par zīmolu un produktu;
3. Kādos kanālos likt stratēģisku skaņu un kā;
4. Un noslēgumā praktiski padomi, kā skaņu menedžet un parūpēties par tās konsekventu lietošanu, jo tikai tāda pieeja ilgtermiņā veicina izredzes sasniegt investīciju rezultātus.
Asociācija “LSDC” (Latvian Sound Designers Club) dibināta 2019. gada aprīlī, lai sekmētu Latvijas skaņu dizaina un audio zīmolvedības attīstību, pēc vairāku neatkarīgu industrijas profesionāļu iniciatīvas. Tā apvieno tādas vietējās skaņu studijas kā “Dirty Deal Audio” , “Mute Studija”, “Studija Marts”, “ Ierakstu Māja”, “Pandora Media Dubbing”, “Gassound studio”.

 

 

 

ParMuziku.lv

ParMuziku.lv ir online mūzikas žurnāls, kurā iespējams izlasīt svarīgāko par mūziku Latvijā un pasaulē. Šeit vari atrast ne tikai aktuālās ziņas, ekspertu viedokļus, albumu, DVD un koncertu apskatus, bet arī informāciju par mūzikas biznesa ikdienā neredzamo pusi – autoru un izpildītāju blakustiesībām, ierakstu izpildījumu publiskajā telpā, kā arī mūzikas industriju kopumā.

Par LaIPA

Biedrība „Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība” (LaIPA) ir kolektīvā pārvaldījuma organizācija, kur apvienojušies pašmāju un ārvalstu izpildītāji un fonogrammu producenti, lai iestātos par savām tiesībām un saņemtu taisnīgu atlīdzību par savu fonogrammu izmantošanu Latvijā un ārvalstīs. Vairāk

Sazinies ar mums!