28.augustā notika digitālā mārketinga un vadības konference “Digital Jungle”, kur vairāki vietējie un ārvalstu eksperti sniedza unikālus atzinumus, kā sasniegt ilgtspējīgu un veiksmīgu zīmola identitāti digitālajā vidē. Viena no tēmām, kura tika apskatīta bija skaņu dizaina un audio zīmolvedības izmantošana
Telefonu austiņu ēra, satura straumēšana, audio grāmatas un mākslīgā intelekta asistenti — tie ir tikai daži no jaunajiem saskarmes punktiem, kur zīmola identitāti vairs neredz, bet dzird. Tādēļ attapīgākie zīmoli sāk lietot digitālās zīmola stila grāmatas un veidot skaņu identitiātes. Jaunas dimensijas pievienošana zīmola pieredzei un konsekventa identitāšu vadlīniju lietošana ir tie divi elementi, kuri turpmākajos gados noteiks biznesa veiksmi zīmolvedībā.
— Komentē “Latvian Sound Designers Club” padomes priekšsēdētājs Jānis Vērzemnieks, kurš konferencē uzstājās ar lekciju “Kā skan zīmola identitāte?”
Pilna garuma videoieraksts:
Lekcija sastāv no četrām tēmām: