Arī tev kāda dziesma asociējās ar kādu produktu vai zīmolu? Tas nozīmē, ka zīmoli labi apzinās mūzikas izmantošanas priekšrocības sava uzņēmuma labā. Mūzika ir viens no spēcīgākajiem līdzekļiem, ko plaši izmanto reklāmās, lai emocionāli piesaistītu patērētājus.
Mūzika ne tikai spēj emocionāli piesaistīt, bet arī palielina produkta vai pakalpojuma pārdošanas apjomu. Pētījums, kurā tika testēta efektivitāte vairāk nekā 600 reklāmu klipiem, liecina, ka tie reklāmas klipi, kuros tiek izmantota mūzika, iegūst labākus rezultātus nekā klipi, kuros tā netiek izmantota. Ja tiek izmantota pareizi, mūzika uzlabo reklāmas sniegumu tā radošumā, empātijas radīšanā, saviļņojuma radīšanā un informācijas nodošanā patērētājiem.
Svarīgi atzīmēt, ka reklāmās bieži tiek izvēlēts sabiedrībā labi zināms skaņdarbs, lai veicinātu pēc iespējas lielāku popularitāti. Tomēr mūzika būs laba pievienotā vērtība tavai reklāmai tikai tad, ja tā būs atbilstoša uzņēmuma mērķauditorijai un zīmolam, kā arī spēs nodot stāstu, ar kuru cilvēki gribētu dalīties.
Viens no veiksmīgākajiem pēdējo gadu piemēriem ir Evian reklāma Baby&Me. Vai izdzirdot šo dziesmu, arī tu iedomājies reklāmu?
Šī Mercedes-Benz reklāma lieliski pierāda, ka mūzika var kalpot arī kā labs līdzeklis informācijas nodošanā:
Arī zīmols Heineken savā reklāmas klipā Crack the Case Heineken spot prasmīgi izmantojis skaņdarbu no filmas James Bond 007 Skyfall, kā arī pieaicinājis pašu aktieri Daniel Craig:
Avoti: nielsen.com, ama.org