Mūzikas atskaņošana veikalos ir ierasta lieta un pircēji jau pie tā ir pieraduši, uzskatot to par pašsaprotamu.
Katram veikala īpašniekam ir būtiski apzināties mūzikas ietekmi uz pircēju uzvedību un līdz ar to arī uz viņu tēriņu apjomiem. Ir veikali, kas atskaņo speciāli savam veikalam izstrādātu mūzikas izlasi, un ir tādi, kas izvēlas izmantot radio atskaņoto mūziku.
Jebkurš no mūzikas atskaņošanas veidiem ir piemērots, ja izvēlētais mūzikas stils pozitīvi ietekmē pircēju attieksmi un liek viņiem ilgāk uzkavēties veikalā. Ir veikti arī dažādi pētījumi par mūzikas tiešo ietekmi uz pircēju izturēšanos, variējot ar mūzikas stiliem, piemērojot mūziku produktu izcelsmes valstīm. Palielinās tās izcelsmes valsts produktu tirdzniecības apjomi, kuras valsts mūzika tiek atskaņota veikalā. Šī mūzikas ietekme uz pircējiem notiek zemapziņas līmenī, pašiem pircējiem to neievērojot. Ņemot vērā šo spēcīgo mūzikas ietekmi, bez lielām investīcijām, tikai ar piemērotas mūzikas izmantošanu, ir iespējams palielināt tirdzniecības apjomus un līdz ar to gūt lielāku peļņu.
90% pircēju apliecināja, ka viņi labprātāk iepērkas veikalā, kur skan mūzika.
56% aptaujāto pircēju labprātāk uzlaiko drēbes, ja veikalā skan viņiem tīkama mūzika.
77% respondentu apstiprināja, ka mūzika ir svarīgs vai ļoti svarīgs faktors veikala atmosfēras veidošanā.