Šogad maijā viena no populārākajām pasaules mūzikas klausīšanās vietnēm Soundcloud "saņēma" gandrīz 5 miljonus klausījumu. Lielās ierakstu kompānijas viena pēc otras sāk slēgt darījumus ar šo straumēšanas milzi.
Soundcloud rezultāti ir divas reizes augstāki par tiem, kurus kompānija sasniedza pērn, šajā pašā laikā, raksta Musicbusinessworldwide.com.
Līdzās tādam milzim kā Soundcloud 2015. gada pirmajā pusē līdzvērtīgi ierindojušās arī tādas mūzikas digitālās vietnes kā Vevo, Youtube, Spotify, Rdio un Pandora.
Lai arī Vācijā bāzētā vietne Soundcloud ik mēnesi spēj piesaistīt ap 700 miljonu strīmu jeb klausīšanās reižu, liels skaits mūzikas ierakstu vietnē nav bijuši licencēti no lielākajām mūzikas licencēšanas kompānijām visā pasaulē. Pēdējos gados situācija palēnām sāk mainīties, un jau 2014. gadā Warner licencēja savu mūziku, šī gada jūnijā viņiem sekoja arī neatkarīgie uzņēmumi, piemēram, tādi prestiži mūzikas leibli kā NinjaTune, Domino, Beggars Group, u.c.
Kā apgalvo mūzikas biznesa profesionāļi, Soundcloud gluži vienkārši nāksies kļūt arvien pieejamākiem (lasi - legālākiem), līdzīgi kā Spotify, lai varētu pilnvērtīgi konkurēt mūzikas straumēšanas vidē un piedāvāt plašu spektru ar mūzikas ierakstiem. Turklāt
Soundcloud pašlaik aizņem īpaši vērtīgo tirgus nišu, kurā ietilpst neatkarīgie dīdžeji, elektroniskās mūzikas pārstāvji, hiphopa mūziķi, bītmeikeri, u.c.
Soundcloud nākotne patiesībā rādās visai spoža, un mūzikas industrijā jau klīst runas, ka Warner piemēram sekos arī citas lielās ierakstu kompānijas. Kurš būs nākamais? Varbūt Universal?