Dirty Deal Audio: Sadarbība ar KFC bija ugunskristības!

Raksta attēls - Dirty Deal Audio: Sadarbība ar KFC bija ugunskristības! Ekrānšāviņš

03.08.2016 / Aiga Leitholde

Ātrās ēdināšanas ķēdes KFC Lielbritānijā veidotā raidījuma "KFC Around the World in 99 gigs" 11. sērijā piedalās ierakstu studijas un izdevniecības "Dirty Deal Audio" komandas biedri ansis, Oriole un TV Maskava.

KFC labprāt izmanto mūziku savās mārketinga kampaņās, šādi kļūstot simpātiskāki savai mērķauditorijai – jauniešiem. Youtube raidījuma "KFC Around the World in 99 gigs" galvenie skatītāji būs Lielbritānijā dzīvojošie. Viņiem veiksmes gadījumā tiek dota iespēja apmeklēt kādu no valstīm, lai noklausītos vēl pasaules slavu neguvušas grupas vai mūziķa koncertu.

Raidījuma 11. sērija laika posmā no 16. līdz 18. jūnijā filmēta Latvijā – Rīgā un Siguldā, piedaloties reperim ansim, bītmeikerim Oriole un acid tehnomūziķim TV Maskava. Sarunā ar Dirty Deal Audio pārstāvjiem Kristapu Puķīti un Annu Macko noskaidrojām, ko šī sadarbība nozīmē izdevniecībai un tās pārstāvētiem māksliniekiem.

Kurš atrada kuru?

 Kristaps: Maija sākumā KFC pārstāvji mūs uzrunāja.Viņi bija apkopojuši internetā pieejamo informāciju par Latvijas mūziku un atrada gan manu, gan Kodek interviju protālā vice.com. Sākumā bija domāts, ka video piedalīsies TV Maskava un Kodek, taču galu galā tika nofilmēti ansis, Oriole un TV Maskava.

Kādi bija priekšgatavošanās pasākumi?

Kristaps: Sākumā sagatavojām mākslinieku sarakstu, lai radījuma producenti varētu izvēlēties. Pēc tam sekoja ideju ģenerēšana, scenārija rakstīšana, un filmēšanas vietu sarunāšana. Mums bija jāiztur 3 kārtas, jo konkurējām ar citām valstīm. Producentu uzstādījums bija šāds – jo kaut kas trakāks un nepieradinātāks, jo labāk!

Anna:Un vēl viņiem bija svarīgi, lai katrā apmeklētajā valstī mūzikas stils būtu izteikti atšķirīgs. Iespējams, citas valstis nevarēja piedāvāt kaut ko tik orģinālu vai viņu piedāvājums pārklājās.

Kristaps: Vēl viens nosacījums bija koncerts, kurā jābūt vismaz 50 cilvēkiem (mēs noorganizējām pasākumu ar vairāk kā 700 apmeklētājiem), un mēs jau kādu laiku bijām plānojuši organizēt kādu DDA pasākumu. Laimīgā kārtās sakrita plānotie datumi un ieguvām viņu finansiālo atbalstu Dirty Deal Audio nakts Akvalandē pasākuma organizēšanā.

Anna: Pēdējās divas nedēļas līdz filmēšanai strādājām no agra rīta līdz vēlai naktī, paralēli organizējot gan filmēšanu, gan Akvalandes pasākumu.

Cik ilga bija filmēšana?

Anna: Filmēšanas komanda Latvijā bija 4 dienas, bet filmēšana notika 3 dienas.

Ar dalību KFC video Dirty Deal Audio un mākslinieki iegūst lielu publicitāti. Vai ir vēl kādi ieguvumi?

Anna: Jā, auditorija videoklipiem ir liela, bet ieguvumi no publicitātes būs atkarīgi no tā, kādi būs tālākie mārketinga pasākumi. Jebkurā gadījumā esam ieguvuši ļoti labu promo video rullīti.

Kristaps: Mēs savu darbu esam izdarījuši teicami un saņēmuši arī ļoti labas atsauksmes par darba organizēšanu, jo spējām piedāvāt ne vien mūziķus, bet arī pasākuma un filmēšanas processa organizēšanu (production). Kopā komandā mēs bijām 9 cilvēki. Tagad vedam pārunas par tālāko sadarbību gan ar producentiem, gan video veidošanā iesaistīto reklāmas aģentūru, par Dirty Deal Audio skaņu ierakstu studijas pakalpojumiem. Šie kontakti ir vēl viens nozīmīgs ieguvums.

Sadarbība ar KFC bija ugunskristības – mums pašiem deva apstiprinājumu, ka spējam strādāt ar lieliem komercprojektiem.

Anna: Jā. Kas attiecas uz mani, Dirty Deal Audio esmu salīdzinoši nesen. Šis lielais projekts mūs saliedēja un deva sapratni, ka spējam strādāt kopā kā komanda. Paralēli organizējām gan filmēšanu, gan Akavalandijas pasākumu.

Cik dziesmas tika licencētas konkrēti šim videoprojektam?

 Kristaps: Šim video esam licencējuši astoņus skaņdarbus.

Dity Deal Audio studijas pakalpjumi pieejami ne vien mūziķiem, bet arī citu nozaru pārstāvjiem, kam nepieciešams skaņas dizains vai kvalitatīvs audio ieraksts. Šobrīd notiek aktīvs darbs pie Liepājas rezidences - ierakstu studijas un biroja izveidošanas.

ParMuziku.lv

ParMuziku.lv ir online mūzikas žurnāls, kurā iespējams izlasīt svarīgāko par mūziku Latvijā un pasaulē. Šeit vari atrast ne tikai aktuālās ziņas, ekspertu viedokļus, albumu, DVD un koncertu apskatus, bet arī informāciju par mūzikas biznesa ikdienā neredzamo pusi – autoru un izpildītāju blakustiesībām, ierakstu izpildījumu publiskajā telpā, kā arī mūzikas industriju kopumā.

Par LaIPA

Biedrība „Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība” (LaIPA) ir kolektīvā pārvaldījuma organizācija, kur apvienojušies pašmāju un ārvalstu izpildītāji un fonogrammu producenti, lai iestātos par savām tiesībām un saņemtu taisnīgu atlīdzību par savu fonogrammu izmantošanu Latvijā un ārvalstīs. Vairāk

Sazinies ar mums!