Mūzikai ir spēcīga ietekme uz cilvēku labsajūtu un, variējot mūzikas žanru, skaļumu un tempu, mainās arī cilvēku noskaņojumus.
Fona mūziku var veiksmīgi izmantot klientu apkalpošanas telpās, padarot gaisotni draudzīgu un klientam patīkamu. Mūzikas atskaņošana ir īpaši nozīmīga, ja visus klientus uzreiz nevar apkalpot un viņiem kāds brīdis ir jāuzgaida. Ar šādām situācijām var saskarties gan bankā, gan pastā, gan medicīnas iestādē, kā arī daudzos citos uzņēmumos. Gaidīšana rindās var būt īpaši nogurdinoša un līdz ar to mūzikas izvēlei ir jāpievērš papildus vērība. Būtiski ir ņemt vērā, ka veiksmīgi izvēlēta fona mūzika pozitīvi ietekmē arī darbinieku noskaņojumu. Mūzika var veicināt sarežģītu situāciju risināšanu, kas klientu apkalpošanā nav retums. Vislabvēlīgāk uz cilvēkiem iedarbojas mūzikas temps, kas saskan ar pulsa ritmu, cilvēkam atrodoties komfortablos apstākļos.
Kristīne Jakubovska, preses sekretāre:
“Swedbank bija pirmā banka Latvijā, kas gandrīz pirms septiņiem gadiem ieviesa mūziku kā kultūrvides elementu savās klientu apkalpošanas vietās. Pētījām iespējas, kā padarīt klientu laiku, ko viņi pavada filiālē, vēl komfortablāku un patīkamāku — un mūzikai bija lielākais efekts. Liela nozīme attiecību veidošanā ar klientiem ir arī tam, ka mūzika rada asociāciju ar noteiktu vietu un brendu.”
Mūzikas atskaņošanai klientu apkalpošanas vietās vai uzgaidāmajās telpās ir nepieciešama licence. Lai uzzinātu sīkāk par jums nepieciešamo mūzikas atskaņošanas atļauju, sazinieties ar “Latvijas Izpildītāju un producentu apvienību” LaIPA un autoru organizācija. Apskatīt tarifus un slēgt līgumu ar LaIPA